מנכ"ל משרד רה"מ: עמדתה של הרבנות הראשית – מחייבת

איתי גדסי No Comments on מנכ"ל משרד רה"מ: עמדתה של הרבנות הראשית – מחייבת

מועצת הרבנות הראשית בקבלת פנים לשר לשירותי דת ולמנכ"לי משרד ראש הממשלה, המשרד לשירותי דת והרבנות הראשית לישראל. מנכ״ל משרד רוה״מ יוסי שלי: "הרבנות הראשית היא הגורם המחייב את הממשלה מבחינה הלכתית"

הכניסה לרבנות הראשית לישראל • אילוסטרציה צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מועצת הרבנות הראשית לישראל בראשותו של הרב הראשי לישראל ונשיא מועצת הרבנות הראשית, הראשון לציון הרב יצחק יוסף התכנסה היום (שני) לישיבה, בפתח הישיבה קיימה המועצה, קבלת פנים לשר לשירותי דת הנכנס ח"כ מיכאל מלכיאלי, למנכ"ל משרד ראש הממשלה מר יוסי שלי, למנכ"ל משרד לשירותי דת יהודה אבידן ולמנכ"ל הרבנות הראשית לישראל יהודה כהן ואיחלו להם הצלחה רבה בתפקידם החדש.

הרב הראשי לישראל ונשיא מועצת הרבנות הראשית לישראל הראשון לציון הרב יצחק יוסף, פתח ובירך את השר ואת מנכ"לי המשרדים בברכת הצלחה רבה בתפקידם ובפעילותם לחיזוק שירותי דת והרבנות בארץ ישראל בארץ ובתפוצות, הראש"ל בירך ושיבח את השר לשירותי דת ח"כ מיכאל מלכיאלי על פעילותו הרבה ועל התיקונים הרבים הנדרשים ממנו במשרד לחיזוק כבוד הרבנות וכבוד היהדות בארץ ישראל. מינוי רבני הערים, חיזוק הכשרות ושמירת צביונה היהודי של המדינה. בנוסף, הודה הרב למר יוסי שלי מנכ"ל משרד ראש הממשלה הנכנס על הגעתו למועצת הרבנות הראשית והפעולות הרבות לחיזוק שירותי הדת בארץ ישראל ועל המחויבות הרבה שהוא רואה בהתייעצות עם הרבנים הראשים ומועצת הרבנות שנבחרה בהתאם לחוק.

הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו בירך אף הוא את השר והמנכ"לים ואמר: "זכינו שנכנס לתפקיד שר הדתות הרב מיכאל מלכיאלי שמעבר לכל מעלותיו הוא גם בן תורה אמיתי ויחד איתו מנכ"ל משרד הדתות ומנכ"ל הרבנות אשר יחד כולם בדעה אחת לפאר ולרומם את מעמד הרבנות הראשית ולסייע להגשת שירותי הדת לכלל הציבור בישראל על הצד הטוב ביותר".

בפתח הישיבה, סקר השר לשירותי דת ח"כ הרב מיכאל מלכיאלי את פעילות משרדו ועדכן את הרבנים הראשים וחברי מועצת הרבנות הראשית בנעשה בנושא ביטול רפורמת הכשרות והתיקונים הנדרשים, הכנסת חמץ לבתי החולים בפסח ובחירת רבני הערים והדגיש את מחויבותו הרבה לפעול אך ורק בהנחיית הרבנים הראשים לישראל ומועצת הרבנות הראשית.

מנכ"ל משרד ראש הממשלה הנכנס, מר יוסי שלי שהשתתף בישיבה הודה לרבנים הראשים ולמועצת הרבנות הראשית לישראל על קבלת הפנים ועל הברכות שקיבל והדגיש בדבריו כי הוא שליח של ממשלת ישראל ושל ראש הממשלה שרואה ברבנות הראשית את הגוף הממלכתי המנחה המייעץ והמחייב על פי חוק של הממשלה בנושאי דת שתפעל ברוח ישראל ותשמור על הכשרות ועל היהדות והדגיש כי דלתו פתוחה בפני הרבנות הראשית לסייע ככל שבידו.

מנכ"ל הרבנות הראשית לישראל הנכנס, יהודה כהן הודה לרבנים הראשים לישראל ולמועצת הרבנות הראשית על האמון הרב שהוא מקבל ואמר כי הוא מתפלל להצלחה רבה בחיזוק מוסד ומעמד הרבנות הראשית בארץ ובעולם ואת מחויבותו הרבה, יחד עם עובדי הרבנות הראשית, לפעול אך ורק בהדרכת ובהנחיית הרבנים הראשים לישראל ומועצת הרבנות הראשית לישראל.



0 תגובות